Hkfashion

Kundeservice/Spørgsmål & Svar 

 

Du kan se her, svar på de typiske spørgsmål. Du er meget velkommen til at skrive eller ringe til os hvis du har spørgsmål til pasform, størrelser, mærker eller ligende.

 

Vores kontakt information er:

H&K Fashion

Kolloparken 1

9200 Aalborg SV

Mail: salg@hkfashion.dk

Telefon: 25 22 20 77

 

CVR: 38116053

 

LEVERING

H&K Fashion sender ekspres levering hver dag. Vi sender hver dag i alle hverdage. Vi sender med Post Nord som pakke levering, som betyder at pakken leveres den efterfølgende dag og sendes med track and trace. Vær opmærksom på, at pakker bestilt fredag uden omdeling/posthus leveres lørdag til afhetning, og bestiller du den som privat levering, vil du først modtage pakken mandag.

 

FRAGT

Vi vil gerne tilbyde gode priser på fragt. Vær opmærksom på at vi ikke tjener penge på fragt, men køber ydelsen af Post Nord. For at kunne tilbyde gode priser for vores kunder, betaler vi en andel af fragten, således du kun lander på 29kr for ekspreslevering med track and trace til posthus/postbox eller 39kr til privat levering.

 

RETURLABEL

Vi vil gerne yde god service til vores kunder - derfor tilbyder vi returlabel til 39 kr. En returlabel dækker over returfragt sendt som pakke med forsikring og track and trace, når du sender varer retur. Du skal sende en mail til salg@hkfashion.dk såfremt du ønsker at returnere og bede om en returlabel, såfremt du ikke selv ønsker at stå for fragt.

 

GRATIS BYTTESERVICE

Det betyder rigtig meget for os at kan tilbyde gode service til vores kunder. Det er så ærgeligt, hvis man har bestilt en vare og ikke kan passe den. Skal du derfor have byttet til vare til et numre større eller mindre, betaler vi den nye fragt for afsendelse af de nye varer, som en ekstra service.

 

JEG HAR IKKE MODTAGET ORDRE BEKRÆFTELSE VED BESTILLING

Systemet sender altid automatisk en ordrebekræftelse ved bestilling. Hvis du ikke har modtaget er det typisk fordi:

1) Du har skrevet forkert email

2) Din ordrebekræftelse ligger i spam

3) Din ordre er ikke gennemført

Kontakt os hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelse og du har tjekket dit spamfilter. Så skal vi nok hjælpe med at svare på eventuelle spørgsmål og manuelt gensende din ordrebekræftelse. 

 

HVORFOR KAN JEG IKKE GENNEMFØRE MIN ORDRE?

Når en ordre ikke gennemføres er det typisk fordi den enten ikke godkendes af NETS eller fordi du ikke har gennemført den. De typiske årsager er:

1) Du har lavet fejl i indtastning af kontonummer, årstal eller kontrolcifre.

2) Er dit kort tilmeldt 3Dsecure, skal du være opmærksom på at du skal godkende via din mobiltelefon. (Gør du ikke det - bliver din ordre ikke gennemført)

3) Betaler du via mobilpay, skal du være opmærksom på, at dit kort skal være tilmeldt nethandel (du sætter kryds én gang i din mobilapp og så er den tilmeldt) og ved betaling via mobilpay, skal du altid godkende via din telefon (mobilpay).Gør du ikke det, bliver din ordre ikke gennemført.

4) Det kan ske at Dandomain har system udfald eksepelvis ved opdatering, i en sådan situation kan de ske i en kort periode, at ordre desværre ikke kan gennemføres. Så må man prøve igen efter 1/2 time.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ikke kan gennemføre din ordre, så hjælper vi gerne.

 

Nyhedsbrev

Vi sender nyhedsbrev 1 gang om ugen, hvor du kan holde dig opdateret om de nye varer i webshoppen og nye gode tilbud.Du kan altid framelde dig nyhedsbrevet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udskriv